Leroy Merlin promuje łazienki i oświetlenie z humorem i tańcem – nowa kampania już w telewizji
Taniec, rytm i realne korzyści dla klientów – tak Leroy Merlin reklamuje swoją nową kampanię handlową. Musicalowe spoty promują akcje, w których za zakupy w działach łazienki i oświetlenia można zyskać nawet 100 zł zwrotu. To kolejny etap nowej strategii marki.
Leroy Merlin w rytmie musicalu
Pod koniec czerwca Leroy Merlin Polska zaprezentowała nową kampanię handlową – to druga odsłona platformy komunikacyjnej, która ruszyła w tym roku. Obok wizerunkowego hasła „Z miłości do domu”, sieć stawia teraz na pozytywną energię, rytm i taniec. Spoty emitowane od 28 czerwca łączą choreografię, śpiew i melorecytację.
Promocje? Bardzo konkretne. W ramach akcji „Łazienka” klienci otrzymają zwrot 100 zł za zakupy na minimum 2000 zł. Z kolei w promocji „Oświetlenie” marka oferuje 100 zł na kartę za każde 500 zł wydane w tej kategorii.
Humor, dynamika i pozytywna energia
Spoty zrealizowano w stylu musicalowym – prostą scenografię połączono z energiczną choreografią i odświeżoną wersją hitu Ricky’ego Martina „La copa de la vida”. Reklamy wyreżyserował Alan Willmann, za choreografię odpowiada Tina Papazyan, a w nagraniach udział wzięło kilkunastu profesjonalnych tancerzy.
– Nasza nowa kampania handlowa jest odzwierciedleniem silnej dynamiki, jaką obserwujemy w retailu szczególnie w ostatnich latach. Mówi o promocjach, zaskakując pozytywną energią, przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnej przejrzystości komunikacyjnej. Celem jest skierowanie uwagi klientów na konkretne kategorie asortymentu i promocje ograniczone czasowo. Taniec we współczesnej popkulturze stał się zjawiskiem wzbudzającym powszechnie dobre skojarzenia i mamy przekonanie, że jego uniwersalny język trafi do naszych klientów ze wszystkich grup wiekowych. Chcąc zachować spójność z długoterminową strategią marketingową Leroy Merlin, zadbaliśmy o lekki styl spotów reklamowych, ich przejrzystość wizualną i komunikacyjną, wplatając też nasz charakterystyczny element humorystyczny – mówi Joanna Próchnicka, dyrektor ds. komunikacji marketingowej Leroy Merlin Polska.
Za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Starcom, za produkcję – Dynamo Studio, a media planowały i kupowały agencje Mediacom i Starcom. Leroy Merlin działa w Polsce od 1994 roku i prowadzi obecnie 81 marketów oraz sklep internetowy.